Hoezo opruimen?

DSC_0012

Het zal wel met de tijd van het jaar te maken hebben. Ik schuif met meubels, overweeg de aanschaf van een ronde eettafel waarna de lange eettafel bureau voor twee wordt. Ik bedenk dat de sidetable van een lik verf opknapt. Ik wil licht en lucht in huis zien én voelen. Mijn opruimrondes gaan dus ook gewoon door. En wat zie ik dan onverwacht op het nachtkastje aan de andere kant van mijn bed verschijnen? Een stapel pockets die in een ánder huis de opruimronde niet overleefden. Na lezing gaan ze ons huis uit. Dat heeft de man die in de sloffen past, me plechtig beloofd.

kleur bekennen 17

2 thoughts on “Hoezo opruimen?

Geef een reactie

