Anti

DSC_0017

Eindelijk komt er een tegenbeweging op gang. Op RTL 5 is er vanavond zelfs een comedyshow te zien waarin genadeloos wordt afgerekend met roze brillen en romantische idealen. Het Valentijnsfeest is een door de commercie opgepompt fenomeen geworden waaraan ik elk jaar een grotere hekel krijg. Ik wíl vandaag helemaal geen rode roos krijgen van mijn geliefde. De man in mijn leven is het hele jaar door attent, liefdevol en mijn beste vriendje. En dat probeer ik ook voor hem te zijn. Waarom dan toch een hart vandaag? Het is een stukje zeep dat bij het fonteintje in de wc ligt. Snappie?

7 thoughts on “Anti

  1. Dat er mensen zijn die hieraan proberen te verdienen kan ik helemaal begrijpen, commercieel gezien is het de laatste jaren voor hen een dankbaar item. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik er aan mee ga doen;-)

Geef een reactie

