Bekentenis

DSC_0020

Op zich kan ik helemaal niet tegen rommel. Hoe komt het dan toch dat zich verzamelplekjes vormen met, weliswaar vrolijk gekleurde, troep? In een hoekje naast mijn bureau en uit het zicht, parkeer ik spullen die hun definitieve plaats nog moeten krijgen. Een rood-wit gestippeld kadotasje, gevuld met nog meer kadotasjes! Blikken trommels waar troepjes in moeten en ik weet nog niet eens welke troepjes. Alleen het inpakpapier in de koker mag blijven staan. Verder neem ik een kloek besluit: alle overbodigs gaat eruit. Kringloop en afvalcontainer, ik kom eraan.

kleur bekentenis 11

7 thoughts on “Bekentenis

  1. Ik kan het beste functioneren als alles opgeruimd is, dus alles op z’n vaste plekje staat of ligt. Ik kan absoluut niet tegen rommel, kom dus ook maar heel weinig in het domein (de kelder cq timmerwerkplaats) van mijn man.

  2. Sinds een paar jaar geen troepjes en rommeltjes meer bij mij. Ik kan je vertellen dat het enorm oplucht als ze de deur uit zijn. Ruimte en vrijheid krijg je ervoor terug! En je bent veel sneller klaar met schoonmaken. Dus hou je maar niet in, hoor 😉

  3. Bij mij staan troepjes alleen achter gesloten deuren en dus uit het zicht. Daardoor kom ik ze vaak na jaren pas weer tegen. 😉
    Verder ben ik ook een opgeruimd type.

    • Da’s nou grappig Marja, bij mij geen troepjes in kasten. Die hou ik redelijk opgeruimd. Vandaar ook de verzamelplek. Na een beetje opruimen, komt meer dan de helft helemaal niet eens in de kast terecht!

Geef een reactie

