Tomatenkop en-kont

DSC_0005

Vandaag heb ik tijd om verder te gaan met het opknappen van twee stoelen. Maar tussen de bedrijven door zie ik ook kans de de krant uitgebreid te lezen. Dat stemt meestal niet tot veel vrolijkheid. Maar deze twee berichten maken mijn dag weer helemaal goed. De bovenste foto spreekt voor zich. De oprichting van de Verspillingsfabriek waar bijvoorbeeld tomatensauzen en soepen gemaakt worden, doet mij hoopvol opveren. Het is toch belachelijk en absurd dat we in Nederland 4 tot 5 miljard euro aan voedsel per jaar weggooien. Nou dan! Geïnteresseerd? Klik hier

DSC_0003

kleur bekennen 10 ? Of is het vrolijkheid vinden 1 ?

7 thoughts on “Tomatenkop en-kont

  1. Verspilling van voedsel is echt een probleem, niet alleen in Nederland. Ik denk zelfs dat het in Nederland nog wel goed gaat, hier in Colombia is het helemaal verschrikkelijk.

  2. Dat is een win-win-win dag Emie ook mij
    Ten eerste eindelijk een actie tegen dat overal en altijd gestaar op mobiel
    En ook minder verspilling van voedsel ook dat wordt hoog tijd
    Op deze regenachtige dag creatief zijn met stoelen, je bent een bofkont!

Geef een reactie

