De Olijkerds

DSC_0016

Het trok allemaal weer aan onze neus voorbij. De Delftse carnavalstoet doet altijd een beetje onnatuurlijk aan, vinden we. Weinig echte praalwagens maar wel een hoop hoempamuziek door elkaar heen. Ach, het levert mij een gekleurd plaatje op en ik gun ieder zijn feestje maar het mijne is het niet. Waarmee ik het feest niet wil diskwalificeren. Absoluut niet. Alleen ben ik niet in die traditie opgegroeid en kijk ik er geboeid maar vooral ook veel te nuchter naar.

kleur bekennen 7

5 thoughts on “De Olijkerds

Geef een reactie

