Snoep

P1200234-001

Bij het opruimen van een kast kwam mijn zus een blik met lolly’s tegen. Vrolijk restant van een pinksterpicknick. Ze bedacht dat ik er onze kleinkinderen misschien mee kan verblijden en stortte de inhoud in mijn handtas. Waar ik ze pas na drie dagen op de bodem terugvond. En daarna in een schaaltje mikte. Tot zover de verklaring van deze foto. Want vandaag had ik vriendinnendag en zaten we hier in Delft fotoloos lekker soep met een broodje te eten. Morgen komen hier twee kleinkinderen waarvoor ik ook snoeptomaatjes in huis heb. Volgens mij doe ik ze daar meer plezier mee. Of mezelf, als ik weer een kleurrijke foto wil maken..

kleur bekennen 3

Geef een reactie

