High tea

P1200205

DSC_0018

Soms hè. Soms heb ik even geen zin om foto’s te maken. Een polderfoto die ik vorige week al maakte, plaats ik vandaag.  Twee stieren in de wei. Leuk toch? Maar die stieren van vorige week waren vandaag nergens te bekennen. Dus die foto kán eigenlijk niet. Dan doe ik vanmiddag de high tea wel. Met een club vrienden vierden we, verrassingsgewijs, het vertrek van twee uit het arbeidsproces. Maar de camera bleef in de tas want soms heb ik er gewoon even geen zin in wegens te leuk, te smakelijk en te druk. Ik laat daarom mijn kleinkindertheeserviesje zien. Lekker kleurig. Want morgen begint februari.

Geef een reactie

