Zoek de zonzijde

DSC_0025

Met de auto door de stromende regen naar Appie waar ik overdekt uit kan stappen. Ik zat net te bedenken hoe prettig het is om dat niet op de fiets te hoeven doen, toen ik op de autoradio het nummer ‘Always look on the bright side of life’ hoorde. Precies, zo denk ik er ook over. En die uien? Die gaan straks in de haché. Ja, ik ontwikkel geloof ik een fascinatie voor borden met ongekookt eten. Kijk maar naar de limoenen van drie dagen geleden. Goed, inmiddels is het buiten droog. Is dat bright of niet?

9 thoughts on “Zoek de zonzijde

Geef een reactie

