Stoelendans

Mijn kringloopstoelenproject. Ik noemde het al eerder op mij blog. Het ondervond behoorlijk wat vertraging maar eindelijk zijn er twee klaar. In een hoekje van de kamer had ik een soort werkplaatsje gemaakt. De stoelen heb ik eerst ontmanteld, daarna donkerder geverfd en tenslotte bekleed. Pfff… wat een een werk. De bekledingstof kreeg ik van een zus, die de lap tien jaar geleden voor een habbekrats had gekocht maar er uiteindelijk geen doel voor had. Ik schoof bij haar twee Ikea kinderstoelen naar binnen, dat was dus een prima ruil. Nog twee stoelen te gaan die, gezien mijn ervaring nu, vast nog wat netter worden. Even moed verzamelen.

14 thoughts on “Stoelendans

  1. Pingback: Kringloop in kleine kring | Wonen in Caldese (Italië)

  2. ik vind het ontzettend knap en gedurfd van je om zo’n klus aan te pakken, ik zelf ben niet zo van zulke klusjes en delegeer heel veel naar mijn man toe

Geef een reactie

