Niet over rozen

DSC_0020

Zoals je in het dagelijks leven buren begroet en soms een praatje met elkaar maakt, zo gaat dat in blogland ook. Je leest eens bij elkaar, voelt herkenning, raakt geïnspireerd en je maakt contact. De vrouw die de rubriek stuureenfoto bedacht, maakt momenteel heftige tijden mee wat haar gezondheid betreft. Ik heb haar beloofd vandaag aan haar te denken. En hoewel ze niet in staat is dit bericht nu te lezen, is dit bloemetje voor haar. Je hebt het ergste achter de rug, Els. Van nu af aan kan het alleen maar beter gaan.

5 thoughts on “Niet over rozen

  1. Ik lees al heel lang bij Els en zij komt vaak bij mij op bezoek. We kennen elkaar niet in het echt natuurlijk, maar ik weet zeker dat als ik haar zou ontmoeten we het heel gezellig zouden hebben. Het spreekt vanzelf dat bloggers met elkaar meeleven. Dus nu ook weer.

Geef een reactie

