Terugblik 2015

Dank aan alle lezers van mijn blog het afgelopen jaar. Het aantal groeit nog steeds. Dank ook voor de reacties die ik er op krijg, het blijft heel leuk om die te ontvangen. Ik wens iedereen oprecht een mooi nieuwjaar toe, waarin ik gewoon hoop door te bloggen. WordPress.com heeft over 2015 een rapport voor me gemaakt en dat is hieronder te lezen.

Hier is een fragment:

Het Louvre Museum heeft 8,5 miljoen bezoekers per jaar. Deze blog werd in 2015 ongeveer 84.000 keer bekeken. Als je blog een tentoonstelling in het Louvre Museum zou zijn, zou het ongeveer 4 dagen duren voordat zoveel mensen het zouden zien.

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

5 thoughts on “Terugblik 2015

  1. Dag Emie,
    Met veel genoegen volg ik je dagelijkse blog.
    Met Kerst waren we weer in sfeervol Delft bij zus van Toos (voorstelling in De Vest). Binnenkort opent mijn neef (du midi) een restaurant in historisch grijze pand naast de vismarkt.
    Wellicht een idee om daar eens te gaan eten. Ik houd je op de hoogte.
    Ik wens jullie mede namens Toos alle goeds voor 2016, ook voor je ouders en zusjes!
    Hartelijke groet (ook aan je wijnboer) van
    Jan

Geef een reactie

