Liedjes

P1200120Het kwam goed uit dat we gistermiddag een verjaardagsborrel in Den Haag hadden. Kon ik mooi nog even een foto op de Fred maken. Want dat Den Haag mijn onderwerp van stuureenfoto zou zijn, stond meteen bij me vast. De vraag was namelijk of er een plaats is waarbij meteen een liedje in gedachten komt. Nou en of. Oh, Oh, Den Haag mooie stad achter de duinen. Ik kan het moeiteloos mét accent meezingen en ben ook een enorme fan van Harrie Jekkers. Voor niet Hagenaars: de Fred staat voor Frederik Hendriklaan, een mooie winkelstraat in het Statenkwartier. Ik zou bést nog wel een keergtje net als vroegeh in Moergwijk wille wone…

3 thoughts on “Liedjes

  1. Mijn eerste 25 jaar heb ik in Den Haag gewoond en daarna meer dan 25 jaar in Voorburg. Als we naar ‘de stad’ gingen, hadden we het over het centrum van Den Haag. Wonderlijk dat jij er niets mee hebt Marja, ik blijf het een prachtstad vinden en kom er graag maar te weinig.

Geef een reactie

