Beelden uit mijn kinderjaren

IMG_20151217_142212Het is inmiddels traditie dat ik mijn ouders assisteer bij het versieren van hun huis in kerstsfeer. Dat wordt elk jaar soberder maar de kerststal moet er wel staan. Dat is de essentie van hun kerst. En hoewel dat voor mij toch anders is komen te liggen in de loop der jaren, ben ik weer verheugd om de beeldjes te zien. Mijn vader richt de stal in en mijn moeder en ik rommelen met gezellige kerstkleedjes. Er staan elektrische lichtjes in de vensterbank en in een glazen schaal in de hal liggen wat kerstballen. Mooi genoeg zo, vinden mijn ouders. Wie ben ik om het daarmee niet eens te zijn.

5 thoughts on “Beelden uit mijn kinderjaren

  1. Goh, laatst zag ik dezelfde (maar grotere) tas op je blog, nu dezelfde kerstgroep! De mijne (gekregen van mijn ouders) is alleen unie van kleur. Ik mis alleen een aantal figuren, ze zijn allemaal beschadigd maar oh zo dierbaar.

Geef een reactie

