Voorburgse Herenstraat

P1200062Wat heeft NL toch veel mooie monumentale panden en hoe vaak ben ik niet langs Huize Swaensteyn gelopen zonder me dit te realiseren. Toen we nog in Voorburg woonden, kwam ik elke week wel in de Herenstraat. Dan neem je de omgeving toch wat minder in je op. Nu kom ik er misschien nog één of twee keer per jaar. En dan kijk je toch weer anders, hè. Een jarige zwager nodigde de familie voor de lunch uit in een aangenaam en goed toegankelijk restaurantje. Na afloop kon ik mooi nog even dit bijna vierhonderd jaar oude huis op de foto vastleggen.

7 thoughts on “Voorburgse Herenstraat

Geef een reactie

