Fietsen

P1190637Op zoek naar een foto met één of meerdere fietsen, trof ik deze in mijn onvolprezen archief. Je zou er acuut heimwee naar de zomer van krijgen. Gemaakt op 22 augustus dit jaar. Een fiets die gestald staat op de brug van een gracht is nogal een obligaat beeld, schreef ik toen. Maar voor de rubriek ‘stuureenfoto’ is ie zo dicht bij huis wel leuk. Deze brug passeer ik altijd als ik naar de Choorstraat ga. Daar is een kleine AH, een prima fruit- en groentenwinkel en sinds kort ook weer een goede kaasboer. En aan het eind van de straat, niet onbelangrijk, een ruim gesorteerde boekhandel.

4 thoughts on “Fietsen

Geef een reactie

