Het weer

DSC_0003Voor stuureenfoto zocht ik in mijn archief naar een foto die met het weer te maken heeft. Ik zou willen dat het me wat minder beinvloedt want aan het weer verander je toch niets. En wat voor de één slecht is, is voor een ander goed. Maar toch. Ik ben een uitgesproken lente- en zomermens. Dus toen ik deze foto vond, gemaakt op onze zolderkamer met uitzicht over Delft, kon ik het niet laten om ook mijn kopfoto te veranderen om te laten zien dat we vanuit vrijwel het zelfde standpunt soms kunnen genieten van schitterende wolkenluchten.

3 thoughts on “Het weer

Geef een reactie

