Een reis door de tijd

DSC_0004Gelukkig zag ik vandaag kans om dit pracht boek uit te lezen. Ik kocht het een dag of tien geleden en omdat mijn dagen altijd goed gevuld zijn, moest ik echt tijd inruimen voor het lezen. Maar met Honolulu King van Anne-Gine Goemans máák je tijd. Bovendien bleek het een gesigneerd exemplaar dat ik kocht, dat vond ik wel aardig. Het één gulden biljet uit Nederlandsch Indië, dat we eind augustus van onze Australische zwager kregen, bewaar ik voortaan in dit boek, is wel toepasselijk. Ik vond het een heel boeiend boek over goed en kwaad en over wat de tijd met herinneringen kan doen. Voor een recensie klik hier.DSC_0007

4 thoughts on “Een reis door de tijd

Geef een reactie

