Oog in oog

moddermanZelf zag ik er al even bespottelijk uit maar ben te ijdel omdat hier te vertonen. Wat hebben we vreselijk gelachen toen we vijf jaar geleden in de buurt van Cartagena in Colombia een vulkanisch modderbad namen. We hoefden geen moeite te doen om in die warme modder te blijven drijven. Het grappigst was nog wel dat de assistenten in het bad je bij de voeten vastpakten en je zo, als een soort slagschip, in de juiste positie manoevreerden. Na afloop stond ik dus oog en oog met mijn onherkenbare echtgenoot en zwager. En mijn maandagse deelname van stuureenfoto is hiermee ook vervuld.

4 thoughts on “Oog in oog

  1. Whahaha geweldig! Heb inmiddels al zoveel foto’s gezien hiervan, maar zelf nog niet gedaan. Is volgens mij nu ook behoorlijk toeristisch geworden helaas. Lvert wel geweldige plaatjes op 😉

Geef een reactie

