Overbodig

DSC_0004Over dit thema van stuureenfoto moest ik even nadenken. Ik ben van het hergebruik en tegen verkwisting. Dus zelfs voor mij overbodige spullen, probeer ik een nieuwe bestemming te geven. Ik blogde er toevallig afgelopen vrijdag over. Natuurlijk gooi ik desondanks veel weg in de vorm van huishoudelijke afval. Maar ja, dat zet een mens niet snel op de foto, hè. Toch kwam ik in mijn archief een toepasselijke foto tegen. Mijn vergrootspiegel en pincet. Een vrouw, en zeker een van mijn leeftijd, heeft hier en daar wel wat overbodigs weg te plukken.

4 thoughts on “Overbodig

  1. Dat “overbodigs” is overigens niet alleen aan dames voorbehouden hoor. Uit neuzen, oren en wenkbrauwen: je staat er versteld van als je “wat ouder” wordt! Dus ik heb net zo’n setje hoor :-)!

  2. Eerst nam ik dat hele fijne pincet mee naar Frankrijk en terug. Verleden jaar heb ik voor het Franse huis ook zo’n fijn pincet gekocht, een vrouw kan niet zonder.

Geef een reactie

