Geen tijd

P1190965We gaan elk jaar wel een dagje met elkaar op stap, mijn jongste zus en ik. Meestal doen we iets cultureels maar de lunchvoorstelling van een Flinke Linkse Vrouw in Amsterdam was uitverkocht en een tentoonstelling die ik wilde zien, was door haar al bezocht. Dagje Delft dan maar? Prachtig weer, inspirerende nieuwe winkels, markt op de Markt en een gezellige plek voor de lunch. Laat ons maar schuiven. En dat deden we dan ook. Van foto’s maken kwam niet zo veel. Daar heb ik, al keuvelend, weinig geduld voor. Maar op de Beestenmarkt, mijn favoriete plein in het centrum, haalde ik dan toch eindelijk even de camera tevoorschijn.

5 thoughts on “Geen tijd

  1. hier is het ook heerlijk weer, het lijkt wel voorjaar Grappig je omschrijving “al Keuvelend”. Wij hebben bijna 40 jaar in de kop van N-Holland gewoond en daar is op de 11 van de 11, Keuvelen. (St. Maarten) in gedachten zag ik jullie lopen met een lampion en een tas voor het snoep.

Geef een reactie

