Belofte

DSC_0007Mijn wens om af en toe een afspraak te maken met één kleinkind wordt vandaag ingevuld met en door Eva. Toen ik haar vroeg ‘wat zullen we dan woensdagmiddag gaan doen?’ riep ze meteen ‘koekjes bakken’. Thuis doet ze dat ook geregeld met haar moeder. Ze is er goed in dus dat belooft nog wat voor de toekomst. Het moment waarop mijn kinderen af en toe het roer in de keuken overnamen, vond ik geweldig. Dan heb ik nog twee tips: 1. Als je eens wat extra aandacht wil voor je blog, plaats dan vooral een foto van jezelf. Het aantal bezoekers en reacties is ongekend hoog. Waarvoor dank. Tip 2. Als je benieuwd bent naar hoe een weekje bij Cisca in Servië eruit ziet, klik haar dan aan via mijn zwarte- of menubalk.

7 thoughts on “Belofte

  1. Wat leuk die foto. Ik heb nog maar een kleinkind dus dat is makkelijk. Maar vroeger met onze eigen kinderen was het ook altijd leuk om met eentje iets apart te doen. Nu nog steeds trouwens!

  2. Sinds 3 weken wonen onze 3 kleindochters met ouders na 4 jaar Sao Paulo weer in de buurt.
    Bakten jullie havermoutkoeken met rozijnen en appel? Graag recept zien er zo mooi uit!

    • Kleinkinderen in de buurt, dat is erg genieten Margreet. Fijn voor je. De koekjes die we bakten kwamen uit een pot waarin diverse laagjes ingredienten zaten zoals havermout, kokos en chocola. We hoefden alleen twee eieren en wat boter toevoegen. Helaas kan ik je dus geen recept geven,

  3. Hier hebben we ook zon kleine keukenprinses rondlopen. Niets leuker voor haar dan koken en bakken. Zondag was ze echt boos op me. Ze vondt het heel erg gemeen dat ze de voorraadbak bloem niet mee mocht nemen naar haar slaapkamer

  4. Grappig. Mijn zoon stuurt me net vandaag een foto van de appelbollen die hij voor zijn kinderen heeft gemaakt, precies zoals ik dat vroeger na de Sint Maartens optocht voor hem en zijn broertje deed.

Geef een reactie

