Gebouw

_38Het is alweer een jaar geleden dat we op vakantie waren in Thailand. Ik moet nog steeds mijn dagboekaantekeningen omwerken en achter in het foto-album plakken. Dat is nou typisch zo’n actiepuntje dat ik heen en weer sleep van NL naar Italië en weer terug. Waarom vertel ik dit? Omdat het thema voor stuureenfoto gebouw is. Dit gebouw in Bangkok is onderdeel van het zomerpaleis van de koning. Mooi? Mwah. Bijzonder is het zeker. Vooral de ambiance en mijn herinnering aan de familiereünie die we daar hadden, maken dat ik het toch graag deel. En nu hoef ik alleen nog even dat dagboek uit te werken.

2 thoughts on “Gebouw

Geef een reactie

