Jodelahiti

DSC_0014We beleven weer een ouderwets en goed gevuld familieweekend. Gisteren waren we bij het gezin van dochter en schoonzoon, waar we na afloop van de rommelmarkt heerlijk Marokkaans aten. Vanmiddag zitten de opa, zoon en kleinzoon bij de voetbalwedstrijd Ado-Feijenoord en na afloop komen schoon-en kleindochter mee om bij ons te eten. Vanmorgen zaten we met de voltallige wandelclub in Delft aan het ontbijt. Goed gevuld, zoals ik al schreef. Maar wel super gezellig en precies waarom het zo fijn is terug te zijn in NL. En als je dan ook nog eens getrakteerd wordt op dit schitterende herfstweer waar geen einde aan lijkt te komen, dan snappen jullie mijn jubelzang wel.

3 thoughts on “Jodelahiti

  1. Ik jubel met je mee. Eerst gisteren kleinzoon Dylan hier in bad mogen doen en vandaag een zonovergoten rit naar Zoetermeer en terug om mijn vader te knuffelen. Bovendien heeft jongste zoon hier dinsdag en vrijdag het gras gemaaid. Mij hoor je niet klagen.

Geef een reactie

