Cisca

DSC_0005
Op mijn blogs komen regelmatig reacties en dat waardeer ik zeer. Vaak zijn de mensen die reageren zelf ook bloggers. Uiteraard ga ik dan even digitaal buurten bij hen. Op die manier heb ik verschillende contacten, veelal met mensen die ook in het buitenland wonen. Libanon, Denemarken, Frankrijk, Spanje, Colombia, België en Noorwegen om er maar eens een paar te noemen. Bijzonder om te lezen hoe mensen daar hun nieuwe of andere leven vorm geven. Maar er zijn ook mensen die reageren zonder dat ze een blog hebben maar wel vaak interessante opmerkingen maken. Zo iemand is Cisca die in Servië woont. Naar haar verhalen werd ik zo nieuwsgierig dat ik haar gevraagd heb een mailwisseling met me te starten. En tot mijn vreugde wil ze dat wel. Klik op het menu of in de zwarte balk voor onze mailwisseling.

7 thoughts on “Cisca

Geef een reactie

