Bevriend

P1190929Neem maar een foto van grote afstand, zei ze bij het uitzwaaien. Dat deed ik braaf maar daarop zie je nauwelijks meer dat er zo’n leuk mens in de deuropening staat. Onze dochters zijn een kwart eeuw met elkaar bevriend en dat schept automatisch een band. Vanmorgen ging ik bij haar op de koffie en kreeg als lunch erwtensoep met roggebrood. Zó lekker en zó Hollandsch, daar heb ik enorm van zitten genieten. En samen maar kwebbelen, natuurlijk. Net zoals bij onze dochters, vallen er geen stiltes als we samen zijn. Ze vergeeft me vast wel dat ik haar toch een beetje dichterbij heb gehaald.

5 thoughts on “Bevriend

  1. leuk zulke vriendschappen koesteren dus. Roggebrood heb ik in de vriezer leggen voor als we erwtensoep eten. Hollandse erwtensoep in Servie

  2. Hahaha geweldig leuk zeg! Ik moet opeens aan roggebrood denken… dat at ik heel vaak, heerlijk met kaas. Maar nu natuurlijk nooit meer. Ga het meteen kopen als ik in NL kom! 😀

Geef een reactie

