Herfstkleuren

DSC_0003Gisteren was het een dag bij uitstek om er in de natuur op uit te gaan. En omdat er in mijn foto-archief weinig herfstigs valt te bekennen was het meteen een mooie aanleiding wat sfeerplaatjes te maken voor mijn maandagse stuureenfoto bijdrage. Dus fotografeerde ik fraaie landschapen, schitterende bomen en rustieke slootkanten. Dat alles ook nog eens overgoten door prachtig zonlicht. Maar om goed te laten zien op welke kleurnuances we in dit jaargetijde getrakteerd worden, dook ik gewoon met camera en al de boom in.

2 thoughts on “Herfstkleuren

  1. Jeetje Emie, helemaal geen reacties…….. Daarom doe ik er maar eentje. Mooie foto………..met gevaar voor eigen leven? Ik had daar wel een foto van willen maken. Groet van mij.
    Marga.

Geef een reactie

