Hagenezen

P1190897Wie op de Haagse Markt loopt, waant zich in een ver buitenland. De sfeer is internationaal, het aanbod van exotische producten is groot. We genoten van de geuren en kleuren. En van de mensen waaronder natuurlijk ook de onvervalste Hagenezen. In feite was ik op zoek naar bekledingstof voor een paar kringloopstoelen maar slaagde helaas niet. Natuurlijk gingen we wel met vers fruit, groenten, noten en olijven naar huis. Mijn allerlaatste gastblog voor Ciao Tutti is inmiddels gepubliceerd. Klik of kijk in de zwarte balk onder de kopfoto. Alle aspecten van ons Italiaanse leven waren er wel zo’n beetje aan de orde geweest. Binnenkort start ik een nieuw samenwerkingsrubriekje op dit blog, daarover binnenkort meer. Ook mijn stoelenproject komt hier vast nog wel voorbij. Ik borrel en bruis van de plannen maar probeer ook mijn teksten rond de honderd woorden te houden. Vandaag is me dat dus niet gelukt.

5 thoughts on “Hagenezen

  1. het waterloopt me in de mond als ik naar deze foto kijk, voor ons is het alleen olijven in een potje en men begrijpt er niets van dat 3,5 jaar oude kleindochter zelf om olijven vraagt

  2. In ben er een keer geweest, ook voor stof en het is inderdaad net of je in het buitenland bent. Geweldige markt door de kleuren, geuren en al die verschillende nationaliteiten.

Geef een reactie

