Moet kunnen

P1190872Beetje aan het rommelen vandaag. Boodschappen doen, post bijlezen, nieuw boek beginnen, hier en daar wat opruimen en een ovenschotel voor vanavond maken. Dat soort werk. En dan telkens als ik het idee heb om met de fotocamera naar buiten te gaan, op het tablet een buienalarm in beeld krijgen. Het alarm doet precies wat het voorspelt. Als het na een half uur weer droog en zelfs zonnig is, kan ik de keuken even niet verlaten. Dus lummel ik lekker binnenshuis verder. Laat ik het wisselvallige weer vanuit mijn luie leeshoek zien en prijs de dag die ik verlummelen mag. P1190877

One thought on “Moet kunnen

Geef een reactie

