Kerst

IMG_20151008_174903De eerste kerstversnaperingen heb ik al in de supermarkt zien liggen. Zijn er nou werkelijk al mensen die dit kopen? Ik kan er gewoon geen reden bij bedenken. Bang dat het tegen die tijd uit verkocht is? Ik zie het al helemaal voor me. Nu kopen, ergens diep wegstoppen achter in een kast om dan na kerstmis tot de ontdekking te komen dat er nog een chocolade denappel ligt weg te kwijnen. Terwijl je dan net met jezelf hebt afgesproken voorlopig geen snoep meer te eten. Er is volgens mij maar één remedie om die dwaze vooruitloopsupermarkten een halt toe te roepen. Voorlopig niet kopen, die troep. Dat zal ze leren.

7 thoughts on “Kerst

  1. jullie hebben helemaal gelijk, maar hier is het een anddere wereld, wij wonen in een overwegend orthodoxe streek en kerstspullen kunnen wij op zijn vroegst op 2 januari hier kopen want men viert Kerst op 7 en 8 januari. Hetbegint hier al aardig af te koelen maar maillots of andere echte winterspullen nog niet te koop. En ook dat went nooit want ik wilde thermo sokken kopen maar nog niet op voorraad. gr.gr

      • vinden de mannen hier niet leuk, ze weten daik bij verschillende mensen reageer en dat vinden ze leuk, maar ze hebben het idee dat ze hun prive kwijt zullen zijn. Of ze daar gelijk in hebben weet ik niet maar ik respecteer wel hun mening.

        Logisch Cisca dat je hen respecteert maar verhalen over het dagelijks leven in Servië lijken me boeiend. Ik kom er via de mail even op terug. Emie.

Geef een reactie

