Open deur

P1190220-001De de vrouw die het thema van stuureenfoto verzint, is even niet in de gelegenheid nieuwe opdrachten te plaatsen. Desondanks duik ik toch in mijn fotoarchief. Thuis zijn we namelijk aan opruimronde twee begonnen en het regent. Dat laatste komt wat opruimen wel goed uit maar erg aardige foto’s levert het niet op. Ik hoop in het winterseizoen een fotocursus te gaan volgen want belichting is niet mijn sterke punt. Zoals bij dit doorkijkje in Gubbio waarbij ik niet weet of je nou juist onder-of óver moet belichten. Deze is wel aardig gelukt, al kan het scherper in de achtergrond.

4 thoughts on “Open deur

Geef een reactie

