Terug

IMG_20151004_113119
Het Delftse huis wordt weer opgeruimd, ik doe een afwasje, pak mijn koffer en keer voor de allerlaatse periode terug naar Italie. Terwijl ik uit het raam hang voor een blogfoto hoor ik op straatniveau een paar Italianen kwetteren. Ze vroegen zich af of ze wel mochten parkeren bij ons voor de deur. Gelukkig was er iemand beneden die hen wees op de mogelijkheden maar was die er niet geweest dan had ik het vanuit mijn hooggelegen positie kunnen doen. Vanavond word ik door mijn wijnmaker opgewacht in Rome. Ik kijk er naar uit.

3 thoughts on “Terug

  1. Het is maandag tussen de middag en ik moest even wat blogjes “inhalen”. Het was weer heerlijk lezen bij een bruine boterham. Ik ben zeer benieuwd naar het wijn vervolg. Jullie weten het spannend te houden. Groetjes,

Geef een reactie

