Zwemles

IMG_20151003_080839
Nu ik een paar dagen meedraai in het gezin van onze dochter, vond ik mezelf vanmorgen om kwart over acht op deze plek terug. Vlak voor de deur van het sportcentrum, waarin het zwembad is gevestigd, zag ik kans met het tablet een foto te maken. Ik zit weer hevig te prutsen op dat kleine ding en mijn blogs komen ietwat moeizaam tot stand. Maar de verrichtingen van kleindochter in het zwembad waren de moeite van het bekijken meer dan waard. Daar sta ik met alle liefde vroeg voor op en krijg er een fraaie zonsopgang bij cadeau.
.

4 thoughts on “Zwemles

  1. Dat je een foto kunt maken met dat ding vind ik al een prestatie. Ik heb het nog nooit gedaan, doe het ook niet met mijn telefoon. Kan alleen maar foto’s maken met mijn fototoestel die ik dan ook altijd bij me heb.

Geef een reactie

