Aantallen

DSC_0038-001Vandaag staat hier mijn 1500e blog. Meneer en mevrouw WordPress houden dat netjes voor me bij. Eind augustus 2011 stapte ik noodgedwongen over van Weblog naar WordPress. Die eerste logaanbieder had er een zootje van gemaakt, over deze tweede ben ik zeer tevreden. Vanaf 2007 blog ik dagelijks en ergens in een duister spelonk van mijn archief op een oude laptop staan nog minstens 1500 blogjes te wachten om te worden toegevoegd aan deze reeks. Ik denk niet dat het er ooit van zal komen maar ik weet wel zeker dat ik nooit was gaan bloggen als we niet in Italië waren gaan wonen. Dus hang ik de vlag uit. De Italiaanse.

9 thoughts on “Aantallen

Geef een reactie

