Artistiek

DSC_0001Alles wat de sporen van het leven draagt is mooi. Deze reactie kreeg ik gisteren naar aanleiding van mijn blog. Ik ben het er mee eens. Deze artisjok is mooi ingedroogd, de kleuren zijn naar elkaar toe gekropen en de herfst begint zich er in te vertonen. Mijn buurvrouw vindt het opmerkelijk dat wij artisjokken voor de sier hebben geplant en niet voor consumptie. Dat ik bovendien zo’n uitgebloeid ding in een schaal leg, is tamelijk idioot. Al zal ze dat nooit zeggen.

4 thoughts on “Artistiek

  1. Nou, ik zal morgen ook eens gaan kijken bij mijn artisjokken-voor-de-sier. Verder heb ik gedroogde alliums en ook grasssen in vazen en flessen staan. En ik zag van de week vanuit de auto in een tuin hier niet ver vandaan, het huis is verlaten, prachtige takken met rozenbottels staan. Daar moet ik nog even gaan buurten met een snoeischaar in mijn zak.

Geef een reactie

