Niet moeilijk doen

2015-09-03 17.22.24Over mijn leeftijd wil ik nog wel eens zeuren. Ik heb altijd moeite met mijlpalen. Waarom kan ik zelf niet uitleggen. Ik voel me een stuk jonger dan de kalender me aangeeft en kan het domweg niet geloven. Tot een vriendin me maandag zei: joh, mijn vader werd maar 55. En ineens kwam dat binnen. Ik ga er vanaf vandaag nooit meer moeilijk over doen. Ik hou van oude huizen, uitgebloeide bloemen en verweerde balken dus waarom zou ik moeilijk doen over die leeftijd van 65.

9 thoughts on “Niet moeilijk doen

  1. Ik snap je best. Ik wordt over een maand 65 en blijf nog een paar maanden werken. Af en toe zou ik ook best jonger willen zijn; ik voel me ook helemaal geen “gepensioneerde”. Maar ja, het is niet anders. En klagen mag natuurlijk niet….maaaaar…

  2. Daarin verschillen we toch van elkaar, Emie, ik heb er nooit geen moeite mee gehad. Zeker niet nadat een zus, broer en twee zwagers veel te jong zijn gestorven. Ik ben blij met iedere dag dat Mart en ik nog samen zijn en dat meen ik echt.

  3. Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten van die heerlijke taart! 😀 Toen ik 30 werd was dat al best lastig haha, kun je nagaan… Maar ben het er helemaal mee eens, gewoon blijven genieten 🙂

Geef een reactie

