Nostri compleanni

SONY DSC

SONY DSC

In Italië viert men een verjaardag vaak met een zondagse pranzo. En omdat A3 een aantal maanden geleden 65 werd maar dat in kleine kring vierde en ik de komende week op die mijlpaal klim, hadden we besloten de Italiaanse variant toe te passen. Wat een gezelligheid zeg. Een cateraar nam onze kookzorgen uit handen, zelf huurden we tafels, stoelen en nog zowat en rond een uur of één schoven we van middag met een dierbare groep familie en vrienden a tavola. Schoonzoon Tommy maakte foto’s waaruit het maar lastig kiezen is. Uit mijn snelle selectie koos ik de dolce, waarmee een einde kwam aan onze heerlijke middag.

7 thoughts on “Nostri compleanni

  1. wat een feest en wat heerlijk om elkaar, na soms vele jaren, weer te zien en spreken.
    een warm familiegevoel kreeg ik ervan en dat is volgens mij precies de bedoeling.
    Dank voor de uitnodiging!

  2. Adrie en Emie,

    Hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Uiteraard wens ik jullie er nog vele
    met gezondheid en geluk toe.

    Met groeten Ton

Geef een reactie

