Bovenhuis

P1190703We hebben in Delft wel een tuin hoor, alleen is het een gemeenschappelijke tuin. Er wordt maar mondjesmaat gebruik van gemaakt. Hoe dat komt weet ik niet, want er zijn maar weinig huizen in ons complex met een balkon van fatsoenlijke afmetingen. Het komt er kennelijk weinig van om met een boek of krant daar eens heerlijk te verpozen. Zaterdagavond wordt er een burenborrel gehouden. Leuk, dan spreken we weer eens wat uitgebreider mensen die we in deze periode alleen in de lift of bij de brievenbussen tegenkomen. Als we het voor elkaar krijgen met ons nogal volle dagprogramma, gaan we er zeker naar toe. Wat een aantrekkelijke plek eigenlijk, daar moeten we vaker gebruik van maken, neem ik me voor.

4 thoughts on “Bovenhuis

  1. Tijdens de maanden dat jullie in Delft wonen , is het vaak
    geen weer om doelbewust naar beneden te gaan.
    Een tuin ” aan je huis ” inlopen is toch anders .
    Maar ik denk dat je zelf drommels goed weet waarom
    je er nooit zit . Dat hoef ik niet voor je te bedenken. haha :-))
    gr.grt.ria

Geef een reactie

