Kruidenthee

P1190684Het kwam zo uit dat ik vandaag kleinzoon en kleindochter van school haalde. We kwamen daarbij midden in een enorme plensbui terecht, zonder er op gekleed te zijn. We hink-stap-sprongen naar de verkeerde auto, werden nog natter op weg naar het juiste voertuig en kwamen als verzopen katten thuis. ‘Zal ik voor jullie een lekker kopje thee maken’, riep onze stoere bink. ‘Ik heb heerlijke kruidenthee’. Daar werd ik erg gelukkig van. Na een vermoeiend eerste schooldagje hingen de kinderen het liefst op de bank met een tablet. Ik liet ze maar, pakte een woonblad en genoot van de rust en de thee. En van die twee. P1190690

5 thoughts on “Kruidenthee

Geef een reactie

