Minder mooi (5)

P1190606Een paar weken lang liet ik op dinsdag dingen zien die me storen. Eigenlijk geen leuke rubriek want niet erg passend bij mij. Maar er was nog één aspect van het Italiaanse leven dat getoond moet worden en dat zijn de wegen. Wij zijn niet de enigen die ons er aan ergeren, het haalt ook de journaals hier. Gaten en kuilen is hier de norm. Klungelige reparaties die nooit afdoende blijken, ook. En nou zeur ik nergens meer over en negeren we voortaan de lelijkheid. P1190611

5 thoughts on “Minder mooi (5)

  1. ik weet niet waar Sabine woont, maar ik sluit mij bij haar aan. Wij als locals weten het mar voor buitenstaanders brengt het vaak ergenissen(lees ongelukken)

  2. Negeren, goed idee .
    Hoe vaker en hoe langer wij in het buitenland vertoeven,
    hoe meer wij ons realiseren dat het in Nederland zo slecht nog niet is.
    Niet perfect , maar dat is het nergens.
    gr.grt.ria

  3. De hoofdstraat in ons dorp(je) zag er ook zo uit. En nu? Er wordt tot volgend jaar mei (!) aan gewerkt. Ik klaag niet gauw, het zag er voorheen niet uit, maar nu zijn alle afsluitingen en omleidingen toch wel erg lastig. Kortom: ’t is ook nooit goed 😉

Geef een reactie

