Petje af

DSC_0077Echte fotografen zijn niet tevreden over de kleur en onscherpte van de bergen op de achtergrond. Maar mij deert het niet. Je ziet dat het warm en heiig was toen ik afgelopen woensdag deze foto maakte. Dit wielrenpaar boeide me. Met de fiets aan de hand klikklakten hun schoenen over het Piazza Grande in Gubbio. Ze zullen beide over een goede conditie beschikken om hier in de heuvels en bergen te kunnen fietsen. Alletwee dezelfde hobby en ook een zelfde soort tenue. Ze komen niet hier uit de buurt, gezien hun belangstelling voor de omgeving. Ik fantaseer er meteen een tentje bij, waar ze ’s avonds doodmoe inkruipen. Maar dat zal wel komen door dit blog wat ik volg.

7 thoughts on “Petje af

  1. Ik word altijd enorm blij van bergen. In de mist, in de regen, in de zon… maakt me niet uit, altijd mooi. Van wielrenners overal midden op de weg word ook ik inderdaad iets minder blij (ja hier zijn ze ook) 😉 Al is dit plaatje wel heel mooi!

    • Je zult ze in Denemarken vaker zien dan hier in Italia, denk ik Dorien. Mij storen ze niet al moet ik bekennen dat ik bij het wandelen in NL ook wel eens vind dat wielrenners erg brutaal zijn tegenover wandelaars. Maar dan komen de wijze woorden van Ria wel weer van pas.

Geef een reactie

