Jongens

P1190569In Delft doe ik het zo vaak, hier in Caldese veel minder; fotograferen vanuit een hooggelegen standpunt. Ik moest behoorlijk uit het raam hangen, inzoomen en wegsnijden maar dan krijg je uiteindelijk zo’n plaatje. De moeder probeert te lezen, de vader speelt met het jongste kind en ik roep:’jongens, kijk eens naar boven’.

Even iets geheel anders: ik stop met het individueel reageren op élke reactie op mijn blog. Begrijp me goed ik vind reacties echt hartstikke leuk maar soms zijn ze een bevestiging van wat ik al schreef. Als een commentaar er naar mijn mening om vraagt, zal ik zeker antwoorden. Blijf dus vooral reageren maar voel je niet verplicht.

5 thoughts on “Jongens

Geef een reactie

