Dorpsplein

P1190273Wassenaar kent schitterende lanen waaraan kapitale villa’s en landhuizen liggen. We reden er vanmorgen doorheen en het was mooi om te zien maar ik zou er niet graag wonen. Ik ben veel meer gecharmeerd van dijkhuisjes, oude boerderijen, stadshuizen uit begin vorige eeuw en andere kneuterigheid. Het dorpsplein van Wassenaar heeft voor mij ontegenzeggelijk wel aantrekkingskracht. Met een bezoekje eerder op de dag in Leidschendam en straks eten met vrienden in Kijkduin, hebben we een goed gevulde dag. Een dag die uiteen valt in drie categorieën: aangenaam nuttig, ontroerend en supergezellig. Een hele mooie dag dus.

7 thoughts on “Dorpsplein

  1. Lang geleden heb ik in Wassenaar gewerkt en net zoals jij rijden we er nog weleens doorheen. Mooi dorp maar inderdaad, ik hoef er niet te wonen. En net zoals jij, geef mij de kneuterigheid maar van bijvoorbeeld onze woonplaats Stolwijk, en dat is echt kneuterig.

Geef een reactie

