Best wel mooi

P1190261Mijn zelfgekozen thema om op dinsdag lelijke dingen te laten zien, parkeer ik even. Want er is gewoon teveel moois dat ik graag wil delen. Dit is het uitzicht vanuit onze hooggelegen woonkamer in Delft. Hoewel ik wéét dat het contrast met Caldese erg groot is, frappeert het mij toch telkens weer. Het is druk op het Rijn-Schiekanaal en er is veel levendigheid op straat. Dat soort geluiden overstemmen die van de vogels die er heus ook wel zijn. De enige overeenkomst tussen ons leven daar en hier is de warmte.

11 thoughts on “Best wel mooi

Geef een reactie

