Minder mooi (deel 2)

DSC_0023Eerlijk gezegd was ik van plan iets anders lelijks te laten zien vandaag. Maar na de komst gisteren van maar liefs twee werkbussen met snelle mannen voor de ADSL-verbinding, bood mijn eigen werkplek ook wel een minder mooi beeld. OK, we zijn weer on-line maar moet dat er nou zó uitzien? Gelukkig gaat mijn persoonlijke snelle-snoerenman hiermee nog aan de slag, komt goed. Na het vertrek van de heren zijn we al weer twee keer langdurig off-line geweest. Ik zal er verder niet meer over zeuren want daar heeft niemand iets aan. Als iedereen met een snelle draadloze verbinding zich maar wél even wil realiseren hoe handig en comfortabel dat is.

15 thoughts on “Minder mooi (deel 2)

  1. ik begrijp precies wat je bedoel met je geklaag over internet. Hier hetzelfde laken een pak. Vaak kan ik niet eens een email versturen want dan duurt het verzenden te lang dus mag je weer van voren af aan beginnen. Hier hebben wij nog niet eens kabel en die zal erde eerste jaren ook wel niet komen. Sinds dit jaar bestaat er digitale tv maar ook dat is niet zo gegaan als men geplnd had. Jeleert er mee te leven

  2. Dit is denk ik wat ze bedoelen met een houtje-touwtje oplossing. Waar ik me over verbaas is dat je blijkbaar staande ‘zit’ te internetten. Met een stoel ervoor valt het alleszins mee.

  3. Haha ja dat is zeer confortabel! Beter een wirwar aan (lelijke) snoeren en kastjes mét internet dan alles mooi weggewerkt zónder internet hahaha

  4. Je mag er van mij wel even over zeuren hoor, ik heb er alle begrip voor. Zelfs in Nederland had ik problemen met internet. En verder zal het je niet verbazen dat wij bijna exact dezelfde tegels in huis hebben liggen.

Geef een reactie

