Nathals

DSC_0028Hij kijkt wat boos maar meent het niet zo slecht. Deze beestenkop, waarvan ik denk dat het een wolf moet voorstellen, siert een kraan in een van de straten in Gubbio. Heerlijk als je door de warme straten slentert en zomaar ergens koel water kan tappen. Terwijl ik dit schrijf, bedenk ik dat ik helemaal geen waterdrinker ben. Ik moet me er zeer toe zetten om te drinken. Vooral aan koude dranken heb ik een hekel. Mijn hele leven al gehad. Je zult mij nooit met een flesje water zien sjouwen, zoals veel mensen tegenwoordig doen. Het schijnt gezond te zijn om lekker door te spoelen. Doe mij maar een kop thee.

13 thoughts on “Nathals

    • Oh… dat tandenpoetsen doe ik ook. Daarvoor moet de kraan blijven lopen om het water op temperatuur te houden. Zeer verspillend, ik weet. Sssst… niet door vertellen hoor, Dorien

  1. Hoi Emie, water drinken moet je leren. Als je eenmaal gewend bent aan het drinken van water gaat het gemakkelijker. Maar……..doe waar je jezelf het fijnst bij voelt. Dus thee voor jou. Lieve groet uit Leiden. Marga.

Geef een reactie

