Tapas

DSC_0010Dat nou juist vandaag al die buien moeten vallen, is wel jammer. We aten het voorgerecht in de tuin, hoofdgerecht en toetje binnen en de koffie kon weer buiten genuttigd worden. We hebben dus nogal wat heen en weer gedraafd tijdens de pranzo met gasten. Onze jaarlijkse ontmoeting met mijn Nederlandse nicht, haar Italiaanse man en deze maal ook hun Zwitserse zoon die in Spanje woont. Voertaal Engels vanwege de zoon, die voornamelijk Spaans en Frans spreekt. En dat zijn nou niet echt de talen die wij beheersen. De antipasto zette ik op de foto vóór we de schalen op de tuintafel zetten. Ah…tapas, riep de man die in Spanje woont en dat hoefde niet vertaald te worden. En ja hoor, zo mag je het ook noemen.

5 thoughts on “Tapas

  1. Nou, als ik dat zo zie had ik best bij jou aan tafel willen zitten. Had ik met die Zwitserse zoon Frans kunnen spreken. Had ie zeker leuk gevonden.

Geef een reactie

