Wachtende ligbedden en mijn vierde

DSC_0036DSC_0017-001Dan hoeven we morgen helemaal niks, zeiden we gisteravond tegen elkaar. De schuur was rond zes uur keurig ingericht, we mikten de werkkleren in de was en namen een douche. Zondag ochtend: de wasmachine laten draaien en een wasje ophangen is een werkje van niks. De uitlopers van de wisteria afknippen doe je even in de vroege ochtendschaduw. En bij het naar de stad rijden voor de zondagse pranzo lossen we bij een milieu-eiland alle overtoligge schuurtroep. De barbecue die onder het stof vandaan kwam, kan wel een poetsbeurt gebruiken en het kleine tuingereedschp moet nog netjes in een mand. Maar verder doen we niks hoor. Nou ja, wat tuinfoto’s maken en mijn blogkop aanpassen, da’s geen werk. Alleen nog even mijn vanmorgen geplukte vierde klavertje op de foto gezet. Verder écht niets. Niente.

7 thoughts on “Wachtende ligbedden en mijn vierde

  1. En alhoewel ik geen “ja maar” meer mag zeggen (we moeten met z’n allen nu “omdenken”), zal ik nu maar zeggen dat ik vroeger altijd riep: “Ja maar, met al die “beetjes” ben ik weer een hele dag in touw.

  2. Een prachtige kopfoto en verder heb je zeker veel meer gedaan dan die mevrouw daar in Frankrijk. Mijn blog gemaakt en nu even een pizza met een salade maken, verder niets, niente. Een heel mooi boek wat me bovenmatig boeide hield me vandaag op mijn ligbed.

    • Ben benieuwd welk boek jou op je ligbed hield, Marthy. Lekker toch zo’n dag rust? Na de lunch kwam ik ook eindelijk weer eens aan een boek toe (de Wertheims door Silvia Tennenbaum, mooi!)

      • De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry. Schrijfster Rachel Joyce. Er schijnt net weer een nieuwe van haar uitgekomen te zijn.

Geef een reactie

