Pose

P1190132P1190133Laat ik nou niet iedere dag over het zomerse sfeertje schrijven, dacht ik nog. Maar bij het zien van deze hooibalen, kún je eigenlijk niet anders. Nadat ik ze op de foto zette, zei onze vriend dat ik er zelf bij moest gaan staan. Alleen op die manier zie je hoe groot ze zijn. Nou vooruit dan maar, al hou ik er helemaal niet van om te poseren. Toen ik ooit tegen deze vriend zei dat ik het jammer vond dat ik geen broer heb, wierp hij zich op als broer. En het verzoek van zo’n leuke broer valt maar moeilijk te weigeren. Dus daar sta ik dan. Groot hè, die baal?

12 thoughts on “Pose

  1. Pingback: Zelfde mens, zelfde plek…andere maand | Wonen in Caldese (Italië)

  2. Ja heel groot , maar omdat wij niet weten hoe groot JIJ bent …..😃 grapje .
    En het doet zeker zomers aan.
    gr.grt.ria

Geef een reactie

