Tussen Den Haag en Gubbio

IMG_20150523_105008~3~2

De eerste zevenentwintig jaar van mijn leven woonde ik in Den Haag. Logisch dat ik me er nog steeds zo thuis voel. Vanmorgen had ik er een winkelafspraak met een zusje. Zij had feestkleding nodig. Het werd een succesvolle onderneming  waarbij we meteen weer bij praatten en genoten van die mooie stad achter de duinen. Vanavond gaan we een visje eten op Scheveningen, waar mijn wieg heeft gestaan. Deze dag kan dus de boeken in als sentimental journey.

Op het gastblog van Ciao Tutti richt ik vandaag de blik op de komende feestelijkheden in Gubbio. Mijn leven in twee werelden. Het verbaast me zelf ook nog vaak.

5 thoughts on “Tussen Den Haag en Gubbio

  1. Geweldig mooi en bevoorrecht leven hebben jullie: de mooie dingen van twee landen, culturen en taal. En dankzij (goedkope) vluchten, FaceTime, WhatsApp en Internet allemaal lekker dichtbij.

  2. De Passage in Den Haag, wat een herinneringen liggen daar. Vanuit Noordwijk gingen we vroeger altijd winkelen in Den Haag. Ooit kochten mijn zusje en ik in de Passage hetzelfde paar schoentjes, ik in het rood, zij beige. Beeldjes waren het, ik zie ze nog zo voor me.

Geef een reactie

