We voeren de temperatuur op

DSC_0017
Een paar open schoenen en een zomerjurk. Veel meer hoeft er niet in mijn koffertje. Mijn zomerbenen heb ik al aan, fotocamera en e-reader liggen klaar. De moestuin is sinds gisteren weer aangesloten op het druppelsysteem, dus die kan ook wel een paar dagen zonder ons. Net nu de temperaturen hier in Gubbio oplopen tot een graad of zesentwintig, gaan wij eens voelen of het nog warmer kan in Zuid Italie. Ik hoop gewoon door te bloggen maar mocht dat niet lukken dan weten jullie hoe het komt. Dan zit ik aan de kust van Puglia onder een parasol. Dan kijk ik uit over de blauwe Middellandse Zee en ben ik vergeten het tablet mee te nemen.

13 thoughts on “We voeren de temperatuur op

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht een koffertje met open schoenen en zomerjurk op pad met die
    zonnige wederhelft, samen uitkijken op een blauwe Middellandse Zee/
    Ik lees je blogjes heel graag maar kan best even zonder.
    Misschien lekker rustig voor een keertje Emie…

  2. Veel plezier , …..wij hadden het heel leuk in Leeuwarden …..🍀
    Tja iets minder warm dan in Z – Italië , maar verschil moet er zijn.
    gr.grt. ria

Geef een reactie

